2016(e)ko martxoaren 21(a), astelehena

GLOBALIZAZIOA ETA APRENDIZAI ESANGURATSUA


Gelako hainbat taldeek artikulu bat irakurri behar izan dugu etxean globalizazioari eta aprendizai esanguratsuari buruz, ondoren gelan gure ikaskideei azaltzeko. Irakurri ondoren ondorio hauetara iritsi gara:
Irakasleek beraien artean koordinatuta egon behar dute bai denborari, bai materialei eta baita beste zenbait gauzei dagokionez.
Eskola eta falimiaren arteko harreman kordial bat egon behar da eta gurasoen parte hartzea bultzatu behar da. Haurraren ongizaterako oso puntu garrantzitsua da eskola eta familia elkarlanean ibiltzea,

Ikaskuntza esanguratsua egiteko haurrek dakitenetik abiatu behar dugu eta hortik, sakondu eta garatu.Horregatik Decrolyren interes guneen printzipio metodologikoaz hitz egin dugu.

Metodo honek 3 fase ditu: behaketa, asoziazioa eta adierazpena.

Lehenik, behaketan, irakasleak haurrak behatuko ditu, hau da, haien gaitasunak, interesak eta ezagutzak zeintzuk diren ikusiko ditu. Ondoren, asozioazioan, irakasleak ikaslea analisitik barrena gidatuko du eta horrela gai berdinaren inguruan kontzeptuak erazionatuko ditu. Asoziazio mota ezberdinak daude, espazialak, tenporalak, kausalak, erabilera eta lan asoziazioak eta etiko eta sozialak esate  baterako. Azken fasean, adierazpenean, irakasleak komunikazio zein adierazpen gaitasunak garatzeko ahalbidetuko dioten adierazpen moduak erraztu eta aurkeztuko dizkio. Hitzezkoa, plastikoa, jolasen bidezkoa, matematikoa… izan daiteke adierazpena.
Horrela haurrek beraien erara argudiatzen jakingo dute eta beraien erara erakutsiko dute ze kontzeptu dauden.

Metodo globalizatua, gai bat hartuta errealitateko arlo guztiekin lotzea da. Garrantzitsuena gaia da eta ez ikasgaia. Honek, eskolatik kanpo duen bizipenekin erlazioa izango du, hau da, errealitatearekin lotuta egongo da, eta horrela ikaskuntza honi esker haurrak ez du ezer betirako ahaztuko.
Ebaluazioari dagokionez, haurrak gai izan behar du bere modura azaldu eta argudiatzeko.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina