2016(e)ko martxoaren 25(a), ostirala

TXOKOETAN OINARRITUTAKO METODOLOGIA

Oraingo honetan txokoetan oinarritutako metodologíaz  hitz egin dugu. Gela eremu ezberdinetan zatitzen da eta eremu horiei txoko deitzen zaie. Txoko bakoitza eginkizun zehatz bat egiteko antolatuta edo egokituta dago, eta umeak txokoetan egiten dute lan. Txokoak musika txokoa, ipuinen txokoa, matematika txokoa… izan daitezke. Haurrek gelan dauden txoko guztietatik pasa behar dute, hau da, ezin dute beti leku berean lan egiten egon. Baina, metodología honetan , ume batzuk beste batzuk baino denbora gehiago egon ohi dira txokoetan; izan ere, haur batek egunak pasa ahala gauza berdinak egiten baditu eta sormena lantzen ez badu txoko horretatik joaten da, aldiz, sormena asko lantzen dutenek eta bertan gustura daudenek denbora gehiago igarotzen dute leku berean.
Txokoak egunero egiten dira bi orduz, hau da, denboralizazio zehatz bat dago. Denbora tarte horretan, irakasleen arrera indibiduala behar duten haurren eskura egoten da, eta gainera, metodologia honek haurrek gaitasunak beraien erritmoan garatzeko aukera ematen du.
Txokoetan oinarrituta lan egiteak lan handia dakar atzetik eta era ezberdinak daude antolatzeko, ez dago modu zehatzik.

Materialari dagokionez, txoko batetara ez badira gerturatzen edo materiala ez badute erabiltzen adatu egiten da. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina